""حمـــایـت از کــالای ایــــرانــی ""
صفحه اصليIآرشيو اخبارIتماس با ماIارتباط با ما IEnglishIالعربیه

عناوین مهم

مرتبط



ورود اعضاء
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
[عضویت]

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1147926
 بازدید امروز : 3042
 کل بازدید : 11412617
 بازدیدکنندگان آنلاين : 10
 زمان بازدید : 0/1250

خبر خوان

اخبار
اخبار > برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی


  چاپ        ارسال به دوست

برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی

به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مراسم اختتامییه دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن ( شرکت سیبا موتور ) روز چهار شنبه مورخ هفدهم مرداد ماه جاری در سالن شهید مطهری مرکز تربیت مربی با حضور رئیس و مسئولین مرکز ، مدیر عامل شرکت سیبا موتور ، رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن ، داوران و رقابت کنندگان برگزار شد .

بنا براین گزارش ، در ابتدای این مراسم ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به معرفی مرکز تربیت مربی و تشریح اهداف و فعالیت های مرکز پرداخت و بیان داشت : ما مفتاخر هستیم با همکاری شرکت سیبا موتور ، دومین دوره مسابقات فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن را در مرکز تربیت مربی به انجام رسانیده و خرسند از آن هستیم که این رویداد بسیار ارزشمند با حمایت و پشتیبانی مدیریت شرکت سیبا موتور به انجام رسید و از اینکه به این بنگاه آموزشی اعتماد داشته و برنامه های آموزشی خود را در این مرکز دنبال نموده اند ، تقدیر و تشکر می نماییم   .

رئیس مرکز تربیت مربی در ادامه افزود : ما باید برای شاغلین در بازار کار فرصت های آموزشی نیز داشته باشیم تا بتوانیم با آموزشهای هدفمند بر کمیت وکیفیت کارها و بهره وری خدماتمان کمک شایانی انجام دهیم .

ایشان همچنین با مهم دانستن ارتباط آموزشی فی مابین بنگاه های صنفی و صنعتی با مراکز آموزشی افزود : وجود تشکلهای صنفی ، صنعتی ، کارفرمایان و کارآفرینان در کنار مراکز آموزشی می تواند کمک شایانی به ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش ها نماید .

ابوطالب جلالی همچنین بیان داشت : تاسیس کردن مراکز آموزشی در هر واحد صنفی و صنعتی یک اقدام اشتباه می باشد ، و در مقابل بنگاه های صنفی و صنعتی می توانند از امکانات و منابعی که مراکزی مانند مرکز ما در اختیار دارند استفاده کرده و این علاقه و انگیزه و اراده در بنگاه ها باعث شده این توقع را در ما ایجاد نمایند تا در کنار امکانات فعلی در اختیار ، از فکر ، نگرش و منابع شرکت ها و بنگاه ها برای توسعه خدمات و رفع نیازهای دو طرف استفاده نماییم .

در ادامه خضری مدیرعامل شرکت سیبا موتور و میرمنصف رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و عوامل اجرایی مرکز در برگزاری این مسابقات ، به تشریح اهداف و سیاست های این دوره از مسابقات پرداختند.

شایان ذکر است در این مراسم از سه گروه منتخب رقابت کننده و داوران با اهدا لوح تقدیر ، تندیس و هدیه تقدیر و تشکر گردید و همچنین از تمامی رقابت کنندگان نیز قدردانی بعمل آمد .   

دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن ( شرکت سیبا موتور ) به مدت دو روز در مرکز تربیت مربی برگزار گردید.


 


١٨:٥٤ - چهارشنبه ١٧ مرداد ١٣٩٧    /    شماره : ١٨٣٠    /    تعداد نمایش : ٣٩٢








پیوندها

 

آموزش انگلیسی

گیم آموزش زبان انگلیسی

مربوط به سایت کمبریج

 


جستجو
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب

اوقات شرعی
© tvto-itc.ir . All rights reserved.