تازه های فنی و حرفه ای
32.راهبردهای میان مدت یونیوک 23-2021
31.صنعت ماشین ابزار و cnc
30.معرفی نظام های آموزش و تربیت حرفه ای (مطالعه موردی دانشکده پلی تکنیک کره (KOPO))
29.معرفی سیاست های صلاحیت مهارتی کره و سازمان رسمی کیفیت مهارت های کره (KSQA)
28.آموزش نسل4 :دیجیتالی سازی آموزش
27.وضعیت کنونی تدوین و کاربرد استانداردهای ملی شایستگی
26.تجربیات کره درتوسعه اقتصادی
25.مروری بر نظام صلاحیت حرفه ای کره و چالش های آن
24.پنج روند برتر آموزش الکترونیکی در سال 2020
23.آموزش کار آفرینی در دوران کرونا
22.فرصتهای کسب و کار در دوران کرونا
21.رویکرد "آموزش مبتنی بر شایستگی"
20.دیجیتالی شدن آموزش و یادگیری ،انقلابی در شرکت فولکس واگن
19.چگونه کلاس مجازی پویا و کارآمد تری داشته باشیم
18.نوآوری دیجیتال در صنعت پوشاک
17.منابع آموزشی باز در آموزش های فنی و حرفه ای
16.ده روند شکل دهنده و ترسیم کننده آینده ی تدریس در آموزش های فنی و حرفه ای
15.آسیبهای ناشی از ورود دستگاههای مختلف به آموزشهای فنی و حرفه ای- قانون نظام جامع
14.نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور آلمان- سال 2020
13.راهبردهای میان و کوتاه مدت آموزش و تربیت مربیان
12.مقدمه ای بر آموزشهای حرفه ای در کشور استرالیا
11.استاندارد موسسات معتبر مهارت آموزی بخش خصوصی (کشور استرالیا)
10.چارچوب صلاحیت حرفه ای مربیان آموزش فنی و حرفه ای
9.چهار ابزار آموزشی مفید برای آموزش مجازی
8.یادگیری الکترونیکی و از راه دور در آموزشهای فنی و حرفهای
7.ابزار و راه حل هاي يادگيري از راه دور در بحران کرونا
6.بازآفريني آموزش و تربيت مربيان آموزش فني و حرفه اي
5.بررسی نظام آموزش و تربیت معلمان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای (16 کشور)
4.ضرورت ارائه آموزشهای مهارتی با همکاری بنگاههای اقتصادی
3.یادداشت تخصصی :اقدام پژوهی
2.سبز سازی در آموزش فنی و حرفه ای
1.نوآوری در آموزشهای فنی و حرفهای (10 پروژه 2019)